[linux-ileri] Re: smtp mx

---------

From: Genco YILMAZ (gyilmaz@genco.gen.tc)
Date: Sat 14 Feb 2004 - 16:03:38 EST

    hocam,
    pritority degerleri 0-65535 arasi degisiyor benim bildigim, ki bu
    calisiyor zaten.Yuk dengelemesi yapmiyorsaniz bu degeri 0
    kullanmaniz goze hos gorunur der RFC :)

    neyse ben bunu dns e degil, gordugu domain icin mx kaydi aramayan
    kotu amacli bi yazilima bagliyorum artik.

    kolay gelsin..

    saygilar

    sevgi+saygi