[linux-ileri] Fedora Core 1 wine probblemi

---------

From: emrekadioglu (emrekadioglu@mynet.com)
Date: Wed 11 Feb 2004 - 17:21:02 EST

    Fedora Core 1 kullanıyorum kullandığım kernel sürümü 2.4.22-1.2149.nptl.

    Geçenlerde wine yükledim, wine ile herhangi bir .exe dosyasını çalıştırmak
    istediğim
    zaman şu hata mesajını aldım

    "err:virtual:map_image Standard load address for a Win32 program
    (0x00400000) not available - security-patched kernel ?
    wine: could not load L"C:\\Program Files\\KaZaA Lite\\Kazaa.exe" as Win32
    binary"

    Şimdi iki sorum var .exe dosyalarını çalıştırmak için ne yapmam gerekiyor
    İkincisi bura da bahsedilen security patchi tam olarak nedir ve sisteme
    neye karşı
    korur

    Yardım ederseniz sevinirim