[linux-ileri] Re: sony 16x dvd-rom

---------

From: M.Ali VARDAR (alivardar@ttnet.net.tr)
Date: Thu 05 Feb 2004 - 04:19:07 EST

    > Selamlar;
    >
    > Çekirdek ile olduğu belliydi :). 2.6.1'e geçiş yaparken ( hoş 2.6.2
    > release edildi )

    indiriken gobegim catladi kismet meselesi

     bendeki tek problem modem idi , pctel driverları
    > kullanıyordum, arkasından pctel 2.4.x serisinde kalınca linuxant
    > sürücülerine yöneldim ve paralı olduklarını gördüm ( hoş 10$ gibi birşey
    > ve bir kereliğine alınıyormuş ).

    asla vermem ya hic linux surucusu cikarmasin bu adamlar yada adma gibi yapsinlar 14400 sinirlama koymuslar ADSL cikana kadar idare etsin diye aldim bu legimlenmis teneke parcasini ancak adsl de cikmadi zaten kiracagim bu modem taklidi yapan transistor ve direnc toplamasini o yuzden
    gidip bir tane external alacagim en temizi

    tesekkur ederim yardimlariniz icin
    kolay gelsin

    M.Ali VARDAR