[linux-ileri] NTFS yazma desteği

---------

From: emrekadioglu (emrekadioglu@mynet.com)
Date: Sun 01 Feb 2004 - 06:04:12 EST

     Mandrake 9.2 kullanıyorum kerneldeki ntfs write support seçeneğini
    etkinleştirmiş olmama rağmen diskin ntfs le formatlanmış bölümüne veri
    yazamıyorum. kullandığım kernel sürümü 2.4.22-21.
    menuconfigde seçenek etkin gözükmesine rağmen yazmaya çalıştığımda
    "operation not permitted" 'Read only Filesystem gibi bir uyarı alıyorum
    /etc/fstab içinde de mount ederken read only olarak mount etmiyor
    ntfs le formatlanmış partitiona , linux üzerinden nasıl veri yazabilirim
    başlangıç listesine mail attım cvp yazan olmadı belki siz biliyosunuzdur