[linux-ileri] Patron Ayarlari ( Procmail )

From: Aykut YILDIZGÖRÜR (aykuty@tepemobilya.com.tr)
Date: Fri 27 Aug 2004 - 12:13:02 EEST

Merhaba Arkadaslar

Bir konu hakkinda yardim almak istiyorum. Linux mail sunucusu üzerinde
herhangi bir kullaniciya gelen ve o kullanicinin gönderdigi mailleri farkli
bir kullaniciya göndermek istiyorum. Bunu procmail ile yapildigini
biliyorum. Fakat debain üzerinde sendmail kurulu sistemde nasil yapilacagi
konusunda bilgi sahibi olmak istiyorum.

Bu konuda yardimci olabilirseniz sevinirim.

Iyi Çalismalar
Ahmet Duruöz