[linux-ileri] Open Office Calc'a diger programlardan bilgi aktarmak?

From: Mucip ILBUGA (ilbuga@hotmail.com)
Date: Tue 24 Aug 2004 - 14:13:27 EEST

    Selamlar,
    Sirket genelinde Linux'a gecme hazirligi icerisindeyiz ancak bu gecis
yumusak olmak zorunda. Halihazirda kullanilan Ticari program Excel'e veri
gonderebiliyor.

CREATE""excel.application" as DefExcel

şeklinde bir uygulama yaratrak hücrelere veri gönderiliyor. Bu uygulamayi
OpenOffice 1.1'de yapmak istiyorum ancak basaramadim. OpenOffice Calc'a
diğer programların veri göndermesini nasıl sağlayabilirim?

Tesekkurler,
 Mucip:)