[linux-ileri] Klavye Kısayollarını değiştirmek?

From: Mucip ILBUGA (ilbuga@hotmail.com)
Date: Tue 24 Aug 2004 - 09:30:33 EEST

    Selamlar,
    Kusura bakmayın:) Linux Başlangıç'a yazdım ancak kimse cevap vermedi
mecburen bu listeye yazıyorum. Çok özür..

      Selamlar,
    RedHat Linux (KDE/GNOME) bazı kısayol tuşlarını iptal etmek istiyorum.

    Mesela,
    1) ALT+CTRL+BackSpace: X'i öldüren bu kombinasyon iptal edilmeli.
    2) ALT+CTRL+F2 : 2. oturum açan bu tuş da iptal edilmeli....

    Bunları nasıl yapabilirim?

    Teşekkürler,
    Mucip:)