[linux-ileri] is ilani, unix sistem yoneticisi

From: Baris Simsek (simsek@acikkod.org)
Date: Thu 19 Aug 2004 - 08:25:04 EEST

Merhaba,

TURCom Iletisim A.S.'de sistem yoneticisi olarak calistirilmak uzere
eleman alinacaktir. İlgilinenler ozgecmislerini bana gonderebilir. Calisma
yeri Istanbul/Etiler'dir.

Aranan nitelikler:

- Linux/BSD sistem yonetim ve sistem guvenlik bilgisi
- Raid, High availability, cluster gibi kavramlari uygulama yapabilecek
duzeyde bilmek.
- Yedekleme bilgisi ve yedekleme cihazlarini tanimak
- Sendmail Mail sunucu yazilimini ve BIND DNS server yazilimini ileri
düzeyde bilmek.
- Linux veya BSD altında orta duzey network uygulamalari (firewall, Proxy
server gibi...) gerceklestirecek duzeyde yazılım bilgisi
- TCP/IP bilgisi
- MySQL database server yönetim bilgisi
- Bash shell scripting bilgisi

Cobalt server bilgisi ve GPRS teknolojilerine yatkinlik tercih sebebidir.

İyi calismalar...

Baris Simsek
http://www.acikkod.org
http://www.enderunix.org/simsek