[linux-ileri] Re: mysql

From: Zafer Helvacıoğlu (helvacioglu@ges.net.tr)
Date: Thu 05 Aug 2004 - 15:56:42 EEST

/etc/rc.d altındaki betikle başlatıyorum ve phpMyAdmin de de mysql deki
dataları ulaşıyorum...

ps ax|grep mysql yazdıgımda da

413 ? S 0:00 /bin/sh
./bin/safe_mysqld --datadir=/usr/local/mysql/
  471 ? S 0:00
/usr/local/mysql/bin/mysqld --basedir=/usr/local/mysq
  497 ? S 0:00
/usr/local/mysql/bin/mysqld --basedir=/usr/local/mysq
  498 ? S 0:00
/usr/local/mysql/bin/mysqld --basedir=/usr/local/mysq
 7694 ? S 0:00
/usr/local/mysql/bin/mysqld --basedir=/usr/local/mysq
 7721 ? S 0:01
/usr/local/mysql/bin/mysqld --basedir=/usr/local/mysq
 7963 ? S 0:00
/usr/local/mysql/bin/mysqld --basedir=/usr/local/mysq

satırlarını basıyor ...