[linux-ileri] DATA Kaybi

From: Deniz Bellikan (dbellikan@gmx.net)
Date: Mon 26 Apr 2004 - 10:33:41 EEST

Selamlar,
Bu sabah ilginc bi problemle karsilastim, yardimlariniz bekliyorum.
simdiden tesekkurler.
Suse 7.0 Kurulu serverda elektrik kesintisinden sonra Hdd I/O hatalari verdi ve sistem acilamayip manuel fsck istedi.
fsck yapip (bazi noktalarda hatalari ignore edimi diye fln sordu ) sistemi tekrar actim.
Bu seferki acilisti I/O hatalri vermedi ancak sistem tam 2 sene onceki haliyle acildi.
Yani makina ilk kuruldugu andaki haline yakin acildi diyebilirim.
uzerindeki tum mysql databaseleri diger dosyalar, kodlar vs. hersey 2 sene onceki haliyle acildi.
makinaya hdd sine alinan ve 10 gunluk peryot icinde silinen tar lanmis yedekler dahil hersey 2 sene oncesine aitti. (yedek dosylarinin isinmleri
gunun tarihine gore olusturuluyordu o isimler bile 2002 yilina ait.)
Su an makina duzgun calisiyor (datalarin ve herseyin 2 sene oncesine ait oldugunu saymazsak)
boyle biseyle karsilasan oldumu daha once ve cozum oneriniz varmi.
Acil olarak bekliyorum.
cok tesekkurler simdiden.
Deniz.