[linux-ileri] Memory Limit

From: Serdar (serdar@isimsiz.net)
Date: Thu 22 Apr 2004 - 13:30:46 EEST

Merhabalar,

Benim şöyle bir sorunum var. Sunucumda SquirrelMail çalıştırıyorum ve giriş
yapmaya çalıştığımda aşağıdaki gibi bir sonuç alıyorum. Araştırdığımda
php.ini dosyasının içinde memory limit değerinin düşük olması yüzünde böyle
bir sorun ortaya çıktığı yazıyordu. Fakat görüldüğü üzere memory limit
değerini 32 mb yapmama rağmen halen bu sorunla karşılaşıyorum. Denemelerimin
yüzde 90 ından bu sorun ortaya çıkıyor. Diğer yüzde 10 da ise açılıyor.

Şimdiden teşekkürler..

Fatal error: Allowed memory size of 33554432 bytes exhausted (tried to
allocate 4097 bytes) in /usr/share/squirrelmail/functions/imap_general.php
online 48