[linux-ileri] GTK Sozluk 2.2 RPM'leri

From: ALPER KANAT (alper.kanat@isbank.net.tr)
Date: Wed 21 Apr 2004 - 05:20:00 EEST

Merhaba Arkadaslar,
Oturup kaynak kodundan RPM hazirlamayi ogrenmeye niyetlendim ve ilk
RPM'imimi henuz RPM'i yapilmamis olan (bildigim kadariyla) GTK Sozluk
2.2 icin yaptim. Kaynak kodu (datalar dahil), RPM ve SRPM'leri su anda
elimde mevcut, Raptiye.Org'a falan da upload edebilirim cekmek
isteyenler icin..

Yalniz ozellikle GTK'yi aradigindan export PKG_CONFIG_PATH satiri ile
gtk'nin yerini build altinda tanimladim. Umarim bu yalnizca Fedora'ya
ozel bir tanimlama olmamistir; cunku SRPM de ayni SPEC dosyasindan
neticede....

Sonuc itibariyle Fedora Core 1 icin RPM ve SRPM dosyalarini hazirladim,
denedim, duzgun calisiyor. Haber vermek istedim. Herkese iyi calismalar...

Alper KANAT
http://raptiye.org