[linux-ileri] Re: samba3 turkce

From: Murat Koc (murat.koc@frontsite.com.tr)
Date: Tue 20 Apr 2004 - 16:46:36 EEST

Selam,

> Ben genel cozumlerin daha cok problem yaratacagini dusunuyorum. Sihirli bir
> "glibc ve/veya kernel" yamasi cok cekici gozukuyor biliyorum, ama boyle bir
> cozumun problemin esas kaynagini saklayacagini ve uzun vadede cozumu
> zorlastiracagini dusunuyorum.

Bir başka konu zaten bu tür userspace programlar için çözümlerin kernel
içinde yapılmaya çalışılmasının anlamsız olduğu. Glibc tabanlı
çalışamalarda ilerleme sağlanabilir.

Bunun yanında belli uygulamalar taban alınarak kernel tabanlı çözümlere
gitmek diğer uygulamalarda önceden öngörülemeyen yan etkilere yol
açabilir ve stabilite bozulabilir. OOo ve yield() gibi ...

--
|          |  Murat Koc
|          |  Manager & IT Consultant
|    FRONT |
|==========|  FrontSITE Bilgi Teknolojisi A.S.
|_____SITE_|  http://www.frontsite.com.tr/

-- Attached file included as plaintext by Ecartis -- -- File: signature.asc -- Desc: This is a digitally signed message part