[linux-ileri] Re: samba3 turkce

From: Murat Barış ÜNAL (mbunal@bugsbilgisayar.com)
Date: Fri 16 Apr 2004 - 22:34:22 EEST

merhaba

samba 2 de bi dosya ile (codepage.857) bu sorun aşılıyordu. samba 3de bunu
kaldırıp yerine cp857.so diye bir dosya koymuşlar. bu dosya nasıl derlenir?
nerden bulunur onu bulsak sorun kalmayacak? ben dosya adı olarak çok aradım
halende arıyorum ama bulamadım. nasıl derlenir onu aradım bulamadım.
codepage.857 yi kimin derlediğini bulsam ona soracağım ama onuda bulamadım.
bu kadar çaresiz kaldığım ve aradığım birşeyi bulamadığım hiç olmamıştı buna
kadar. cidden çok kötü bir durum.

bu sorunu da şöyle aştım. w98 olan makinaları w2k ya çıkarttım. ama hala
arıyoum ve bulacağımda. keşke üstadlar bir yol gösterse.

neyse herkese kolay gele...