[linux-ileri] Re: BU MAİL ADRESİNİ GRUPTAN SİLERMİSİNİZ

From: Kemal M. Ergur (kemal.ergur@gtkbilgisayar.com)
Date: Thu 15 Apr 2004 - 11:52:08 EEST

On Thu, 2004-04-15 at 11:14, Erhan KILIÇ wrote:
> Adminler sizden ricam beni listeden cıkartırmısınız. halen mailler gelmekte ve gelen her mailden 5-8 arasında defalarca gelmekte.

Peki neden gelen o mailleri bir zahmet okumuyorsunuz? Eger zahmet
buyuruverseydiniz, bu listeden nasil cikilacaginin defalarca
aciklandigini gorurdunuz.

Ama onemli degil, siz gelen mailleri okuma zahmetine katlanmayin, biz
sizin gonderdiginiz mail ile rahatsiz edilme zahmetine katlaniriz.

--
Kemal M. Ergur <kemal.ergur@gtkbilgisayar.com>
GTK Bilgisayar