[linux-ileri] Re: samba3 -wind98 ve turkce karakter

From: Murat Barış ÜNAL (mbunal@bugsbilgisayar.com)
Date: Thu 15 Apr 2004 - 00:17:06 EEST

bu sorunları ilk çözebilen özeldende mail ile haber versin Aykut bey (:
zira samba3 çıktığından beri ben unu araştırıyorum fakat bulamadım.
w9x lerde unicode kullanılmadığı için bize codepage için bi kütüphane
gerekli: cp857.so (yanlış hatırlamıyorsam adı bu idi) bunu bulur veya
derler veya nasıl derlenebileceğini öğrenebilirseniz lütfen banda haber
verin. yerli yabanci bir çok yerde bunu araştırdım fakat csonuçsuz kaldı.

neyse biraz fazla uzattım bence

herkese kolay gele