[linux-ileri] Redhat 7.1'de Apache web server problemi

From: BAYRAM GUZER (bayramguzer@yahoo.com)
Date: Tue 13 Apr 2004 - 00:15:57 EEST

Merhaba, Ben aceleye geldiği için elimde bulunan tek
Redhat 7.1 'i bir bilgisayara kurdum.

Bilgisayar da bir local area network'e bağlı olduğu
için sabit bir ip'ye sahiptir. Redhat'i kurduktan ve
tüm ayarları yaptıktan sonra servisler bölümünden her
açılışta apache httpd server'in de otomatik
çalışmasını ayarladım.

Böylece tüm bunları yaptıktan sonra web server'ime
localhost'tan erişebildim fakat ne varki başka
bilgisayarlardan server'imin ip adresini yazınca web
serverime erişemiyorum.

Bunun nedeni ne olabilir ? Yardımcı olursanız
sevinirim.

Saygılarımla,
Bayram Güzer