[linux-ileri] Qmail problemi

From: Serdar (pantamorphous@yahoo.com)
Date: Sat 10 Apr 2004 - 15:01:46 EEST

Herkeze Selam

Fedora Core 1 Yüklü bir servera qmail toster paketlerini indirdirm ve kurdum ve bazı problemlerim var yardımcı olursanız sevinirim.

* Qmail sanal domain atamama rahmen mail alıp göndermiyor sürekli pop3 şifresi istiyor
Bunu /home/vpopmail dizininin haklarını chmod 777 ile değiştirdikten sonra halletim ama 2. kez başka bir makineye kurduğumda problem hallolmadı.

* Qmail smtp den mail göndermiyor ve almıyor. kimlik doğrulamada takılık kalıyor sonra giriş izniniz yok diyor.

* Qmail web yönetim panali çalışmıyor domain ve kullanıcı eklenmiyor. konsol dan eklemek zorunda kalıyorum.

Yardımlarınızı bekliyorum Hepinize şimdiden teşşekürler.