[linux-ileri] Re: snmpdconfigurasyonuyardım lütfen

From: Hikmet GÜNGÖR (hikmet@pcpazari.com)
Date: Fri 09 Apr 2004 - 16:32:36 EEST

Merhaba Beyler,

Mesajım bir grubu bu kadar etkileyeceğini düşünmüyordum.

Olayın özeti şu. Benim gibi Linux sistemi bilmeyen bir kullanıcıya her tür
konu ileri geliyor. Sizin için aşağıdaki conf ayarı çocuk oyuncağı olabilir.
Ama benim için ileri bir konu .

Şu anda adım adım Redhat kuruyorum.
Apache, php, mysql ...
Adım adım kuruyorum. Öğrenmek için.

SNMP ve mrtg ikilisi ile 1 aydır uğraşıyorum.

Murat bey eleştirdi beni. yok önce mrtg nedir öğren gibi ama ben çoktan
öğrenmiştim.
http://www.linuxfocus.org/Turkce/January1998/article21.html#snmp

Bakın bu adreste var.

Defalaca okudum. ama anlamadım. Ne yapabilirim. Belki bir kursa gitsem daha
iyi olur.
Alsında niyetim de var. 1-2 ay farklı konularla yoğun olacağım ama en kısa
zamanda paraya kıyıp şu linux 'u feth edeceğim.

Grupta siz uzun sürelerdir yazıyorsunuz. Her noktayı bidliğiniz için şu
mesaj burayı ilgilendirioyr demeniz kolay. Ancak yeni kullanıcılara karşı
biraz daha toleranslı olmanız gerekir. Her yeni kullanıcı bu tür yanlış post
1-2 tane gönderirir. Biraz daha olumlu bakmanızı rica ediyorum.

Şahsi görüşümdür. Hiçkimseyle tartışmaya gişrmeye niyetim yok.

Yardımlarınız için teşekkürler.

DSL netwoprk paylaşımları, web serverlar konusunda linux çok popüler.
anladığım kadarı ile bir kursa gitmeden öğrenmek kolay olmayacak. Bir kurrs
adı veya tamamen bu konularda yetiştirecek bir yer tavsiye edermisiniz ?

Saygılarımla