[linux-ileri] Re: Lütfen çok önemli

From: Devrim GUNDUZ (devrim@gunduz.org)
Date: Fri 09 Apr 2004 - 12:35:34 EEST

Merhaba,

On Fri, 9 Apr 2004, Hikmet GÜNGÖR wrote:

> error: failed dependencies:
> libcrypto.so.1 is needed by ucd-snmp-utils-4.2.5-8.71.1
>
> Bunda hata verdi .

Bu hata degil, bir ozellik. Sizden openssl paketini yuklemenizi istiyor.
Ancak bana sorarsaniz yapmayin. Elinizde zaten yuklu bir snmp paketi var.
Neden illaha baskasini kurmaya calisiyorsunuz ki?

http://www.linux.org.tr/belgeler/MRTG_turkish_tutorial.pdf

adresinde MRTG kurulumu ile ilgili bilgiler var; eminim ki size yardimci
olacaktir.

> Kabul etmek lazım linux çok daha gelişmiş ama program kurulumu windows çok
> kolay. Bunda bir sürü dert var.

Linux sadece "rpm" den ibaret degildir. RPM bu konuda biraz kastiricidir o
kadar. Size, openssl paketini de kurun diyor, fena mi? :) Sanirsam
apt-get bu konuda daha yetenekli.

--
Devrim GUNDUZ
devrim@gunduz.org				devrim.gunduz@linux.org.tr