[linux-ileri] Re: flyvdeo200 ve saa7134 (Sag duyu icimde uyandi)

From: Kemal M. Ergur (kemal.ergur@gtkbilgisayar.com)
Date: Thu 08 Apr 2004 - 17:01:46 EEST

On Thu, 2004-04-08 at 15:29, Ümit YILDIZ wrote:
> Sevgili arkadaslar
>
> Modem konusunu hallettik. Harici bir seri modem alicam.Tek problemim
> benim tv kartim. Flyvideo 2000 (saa7134) marka kartim var.=20
> /etc/modules.conf /etc/modprobe.conf dosyalarindaki satirlara ne yazmam
> gerekiyorki bu kart calissin.
>
> Ben Mandrake Linux 10.0 kernel 2.6.3-4mdk kullaniyorum.
>
> Yardimlariniz icin simdiden tesekk=FCrler.=20

Sayin Yildiz,

Onceki mesajinizda liste uyeleri sizi kibarca uyardilar. Cross-posting
yani birden fazla listeye ileti gonderme internet etigine uygun
degildir. Ben ve benim gibi pek cok kisi birden fazla listeye uyeler.
Dolayisi ile de ayni mesajinizdan birden fazla aliyoruz. Saniyorum
flyvideo kartinizin ayarlarinin nasil yapilacaginin linux-network,
linux-programlama vs ile hicbir ilgisi olmadigini idrak edebilmeniz icin
linux bilgisine ihtiyaciniz yoktur.