[linux-ileri] Re: Biktim bu linux denen seyden!!!!!!!!!!!!!!!!!

From: A. Fatih Ertugrul (fertugrul@yahoo.com)
Date: Thu 08 Apr 2004 - 10:10:18 EEST

Selam,

arkadasim, uzme kendini ya. televizyon karti konusunda
bir bilgim yok. ancak modem icin bir ara ugrasmistim.
sen listeyi takip etmeye devam et, ben bulur bulmaz
buraya tekrar yazacagim. Yalniz aklimda kalan bir seyi
hemen soyleyeyim, hsf modemler, hcf driveri ile de
kurulabiliyor.

saygilar
A. Fatih (AFE) Ertugrul