[linux-ileri] Re: istanbul linux kullanıcıları

From: Aykut ARDIÇ (aykut@fuardunyasi.com)
Date: Wed 07 Apr 2004 - 23:18:58 EEST

yaw bu işin merkezi ankaramı ? ayrımcılık yapmıyorum da hep niye LKD ankara
yapıyo böle şeyleri Takdirle söylüyorum bunu ayrımcılık şeklinde değil

yürüyün beee öldümü LKD-İstanbul ???

şimdi web tasarımcıyız dedik işler açıldı allaha şükür bi işimizde var ama
maximum 1 gün ayıra bilirim/ biliriz böyle şeylere 1 günde ankaraya git gel
hoşaf olacaz yani

açıkcasını söyleyim canı gönülden istiyorum orda olmayı ama gel gör ki işler
müsade etmiyo

bu konudaki son mesajım olsun [linux ileri] deki arkadaşlar kusura bakmayın
bu muhabbete katlandıgınız için zaten borcum ödenmez :) bu işte ben istiyom
diye olmaz zaten

türkiyenin 3/1 i istanbuldaymış (kankan öle diyo) biz kalkıp istanbula
gidiyoz :(