[linux-ileri] Re: istanbul linux kullanıcıları

From: Aykut ARDIÇ (aykut@fuardunyasi.com)
Date: Wed 07 Apr 2004 - 22:38:56 EEST

devrim usta
ya benim kastettiğim seminer taarzı bişi değil ya (resmi bir ortam muhabbeti
gibi oluyo) ne biliyim öle bi etki bırakıyo insanda birde nicin ayda bir ben
ankara da ki seminerlerden birine katılmıştım ( baya oluyo ama ) söylediğim
gibi bana cok resmi geldi yani soguk :) şöle eğlenceli bişiler yapalım linux
öğrenmek için veya bi konuyu anlatan birilerini dinlemek için yapılmış bir
toplantı dışında bişi olsa tabi bu katılımcı ile paralel olarak
gerçekleşecek bi olay

ya mesela gidelim bi yerde çay içelim orda birbirimizle tanışalım bilmiyorum
işte önermeye açık şeyler bunlar ama eğlenceli olsun bi salona toplanıp bi
konu dinlemeyelim yani

örnek veriyorum seminerde tcp/ip paketlerini anlatıyo olun istediğiniz kadar
da anlatın ama network bilmeyen adam ona gelirmi sizce yada ne biliyim dns
kurulumu anlatın ilgili kişiler dışında kim gelir

bu toplantı öyle bişi olsun ki mesele linux gelişimi yapılacaklar felan
olmasın zaten o kendi kendine muhabbetle ilerleyerek bilen bilmeyene anlatır
tekniğiyle öğreniyoz işte zaten bu hususta bana LKD nin yaptığı etkinlikleri
düşününce en zevkli neşeli yeri geldiğinde tartışmalarında olduğu yer burası
(yani mail listler) Mustafa AKGUL hocamızın eline sağlık :)

şimdi ben istanbul penguenlerini tanımak için 1 ay mı bekleyecem :)