[linux-ileri] Re: Sorular Silsilesi(Acilyardım)

From: Oguz Kutlu Asik (Oasik@spd.com.tr)
Date: Tue 06 Apr 2004 - 16:53:50 EEST

Madem linux hakkinda neyi nerede soracaginizi bilemeyecek kadar
bilgisizsiniz, neden linux-baslangic yerine linux-ileri ye =
gonderiyorsunuz?
Kimse size niye sordun demiyor, niye sorman gereken listeye sormadin =
diyor,
ama siz israrla nereye soracaktim deyip duruyorsunuz. Tartisilacak =
birsey
elbette yok, ozur dilerim, bilmiyordum, bundan sonra oraya gonderirim
demeniz gerekirken listede en cok yardimi alacaginiz birine cevap
yetistirmeye ugrasiyorsunuz. Bundan sonra da bicki dikis kursundakilere
sorarsiniz artik. Kolay gelsin diyorum.