[linux-ileri] Re: Sorular Silsilesi(Acilyardım)

From: Rota (lists@rota.siran.web.tr)
Date: Tue 06 Apr 2004 - 16:17:17 EEST

Yani surekli "reply" yapmanin sahiden anlami yok, yazmayayim diyoruz ama
sevgili Serdar kardes, inan ki Murat Bey biraz sanki agresif gibi
algilanabilir ama hic alakasi yok, o yine iyi yazmis degil linux ileri
bunlarin linux baslangicle ve linux sohbetle bile alakasi yok (2 soru
haric), hylafax icin detay yok sonra cd sorusu ise tam bir muhabbetlik
soru..

Saygiyla, ltf kusur olmasin.