[linux-ileri] Re: Php sorunu

From: Serdar Şahin (serdar@isimsiz.net)
Date: Tue 06 Apr 2004 - 15:43:09 EEST

sql çıktım şu şekilde

# phpMyAdmin SQL Dump
# version 2.5.6
# http://www.phpmyadmin.net
#
# Sunucu: localhost
# Çıktı Tarihi: Nisan 06, 2004 at 03:36 PM
# Server sürümü: 3.23.54
# PHP Sürümü: 4.2.2
#
# Veritabanı : `addressbook`
#

# --------------------------------------------------------

#
# Tablo yapısı : `addressbook`
#

CREATE TABLE `addressbook` (
  `id` int(9) unsigned NOT NULL auto_increment,
  `firstname` varchar(255) NOT NULL default '',
  `lastname` varchar(255) NOT NULL default '',
  `address` text NOT NULL,
  `home` text NOT NULL,
  `mobile` text NOT NULL,
  `work` text NOT NULL,
  `email` text NOT NULL,
  `email2` text NOT NULL,
  `vergidairesi` text NOT NULL,
  `notlar` text NOT NULL,
  PRIMARY KEY (`id`)
) TYPE=MyISAM AUTO_INCREMENT=2 ;

#
# Tablo döküm verisi `addressbook`
#

INSERT INTO `addressbook` VALUES (1, 'safsa', 'fsafsa', 'fsafsaf',
'safsafsaf', 'safsaf', 'safsaf', 'safsaf', 'safsaf', 'asfsaf', 'safsaf');

Saygılarımla,

Serdar Şahin