[linux-ileri] Re: Php sorunu

From: Serdar Şahin (serdar@isimsiz.net)
Date: Tue 06 Apr 2004 - 15:14:44 EEST

Ordaki örnek sql i almayın ben onu düzenledim bunları koymuştum..
Benim asıl sqlim o değil. O internetten çektiğim programın sqli ben onu
düzenledim..

Ayrıca programın hiç değiştirilmemiş halini yüklediğim halde çalışmadı...

Not: Bu arada mysql root şifremi değiştirmiştim. Unuttum şimdi.
listweb.bilkent.edu.tr.... açmıyor. Bende root şifremi nasıl geri
alabilceğim konsunda başka döküman bulabileceğim bir yer varmı?

Saygılarımla,

Serdar Şahin