[linux-ileri] Re: MySQL kota

From: Ozmen Emre DEMIRKOL (ozmend@sakarya.edu.tr)
Date: Tue 06 Apr 2004 - 13:00:40 EEST

Sanirim bu duurmda linux-ilerinin ne icin oldugunu aciklamak lazim.
Eldeki kaynaklarda bulamayinca ileri seviye bilgisi olanlara sorulmak
icin herhalde. Bu soruda boyle birsey. Oyle sorular varki burada
baslangic gurubunda olmasi lazim. Sizi rahatsiz ediyorsa yanitlamazsiniz
olur biter. Boylece sizde fazladan e-posta yollamazsiniz. Yardim
edenlere tesekkurler