[linux-ileri] MySQL kota

From: Ozmen Emre DEMIRKOL (ozmend@sakarya.edu.tr)
Date: Tue 06 Apr 2004 - 09:08:17 EEST

Merhabaç herkese kolay gelsin. Mysql uzerinde veritabanlarina nasil kota
konulabilecegi hakkinda bilgisi olan var mi? Daha onceden sistem
kotasini kullanin diye bir oneri almistim,ama veritabanlarinin hepsi
mysql kullanicisina ait oldugundan bu olmuyor. Bu yontemi daha detayli
bilen yada baska bir onerisi olan kisilerin yardimini rica ediyorum.
Simdiden tesekkur ederim.

Ozmen DEMIRKOL