[linux-ileri] Re: Php sorunu

---------

From: Yilmaz Cankaya (yilmaz.cankaya@ulugbey.de)
Date: Sat 03 Apr 2004 - 18:50:45 EST

    sorun register_globals gibi gözüküyor zira elinizle mysql e veri ekleyince php
    kodunda POST yada GET degiskenlerini kullanmiyorsunuz fakat insert yaparken
    bu degiskenleri kullaniyorsunuz.. php.ini dosyanda register_globals=on yapip
    bir dene Polatkan arkadasimizin belirtmis oldugu gibi..
    Ayrica senin gönderdigin adresteki log mysql den, senin göndermen gereken kod
    mysql_query() fonksiyonunun verdigi hata mesajlar.. Yada mysql_error ciktisi..
    Bence kodunun insert sorgusunun kullanildigi kismini göndermelisin.. bu
    durumda biraz daha aydinlanabiliriz..

    --
    "Er darf nicht nach /CL posten, ebenso wie ich, damit das Nivau in /CL nicht
    aus Versehen steigt."