[linux-ileri] GNOME 2.6'yla Ilgili..

---------

From: ALPER KANAT (alper.kanat@isbank.net.tr)
Date: Fri 02 Apr 2004 - 12:07:18 EST

    Fedora Core 1 kullaniyorum. Tum paketler APT ile guncellenmis durumda..
    GNOME 2.6'ya gecmek istiyorum ve FTP'sindeki gerekli tum paketleri
    indirdim. GNOME 2.6 ile ilgili kurulum bilgilerini web sitesinden
    okudum. (Garnome ile kurmak istemiyorum cunku beta testerlar icin oldugu
    soyleniyor sitede ama eger benim kuracagim Gnome'dan farkli olmayacaksa
    onunla da kurmayi deneyebilirim)

    Sitede Requirements adi altinda GNOME 2.6'nin gerektirdigi paketler
    tamam gozukuyor. Tum paketleri de indirdigime gore baslayabilirim
    sanirim. Sistemimde GNOME 2.4.0 yuklu.. Haliyle bu paketlerin cogu benim
    sistemimde RPM olarak kurulmus durumda.. Oncelikle bu paketleri silmeli
    miyim ? RPM'lerin cikmasi icin bekle diyeceksiniz belki ama GNOME'a
    screenshot yollayan bir suru insan bunu nasil kurdularsa ben de
    kurabilirim elbet... Dagitimimi olabildince ozellestirmek ve guncellemek
    istiyorum. GNOME 2.6'ya da mutlaka gecmek istiyorum.

    Bu yuzden sizlere nerden baslamam gerektigini sormak istiyorum. Onceden
    yuklu olan tum RPM paketlerini silecek miyim ? Bagimliliklarindan dolayi
    silinmezlerse --nodeps secenegini kullanmali miyim ? Tek tek tum kaynak
    kodlarini kuracagim degil mi ? Daha sonra bu kaynak kodlarini actigim
    klasorleri GNOME'u guncelleyebilmek icin silmemem gerekiyor degil mi ?
    Cevaplarinizi bekliyorum, tesekkurler...

    Alper KANAT
    http://raptiye.org