[linux-ileri] Re: Slack9.1 isolari

---------

From: Baris Hasdemir (penguen@hasdemir.com)
Date: Tue 30 Sep 2003 - 09:37:45 EDT

    On Tue, 2003-09-30 at 02:03, temiz wrote:
    > Verdiginiz adresten Bittorrent ile cektim. 50 kb lik iki dosya indirdim.
    > 50 kb olmalari garibime gitti.
    > Yapilmasi gereken baska islemmi var ?

    acaba .bittorrent dosyalarini mi cektiniz? eger oyleyse, o dosyalar
    bittorrent programina yol gosteren dosyalar. bittorrent programi ile
    cekmeniz gerekli.

    bittorrent yerine mldonkey programini kurup onunla da cekebilirsiniz.
    mldonkey coklu-network destekli bi p2p yazilimi. bittorrent'i de
    destekliyor.

    sevgiler,
    baris