[linux-ileri] Re: "Failed to bind to LDAP server.Can't contact LDAP server."

---------

From: Sevket Keser (skeser@tekfen.com.tr)
Date: Mon 29 Sep 2003 - 11:04:07 EDT

    On Mon, 29 Sep 2003, Sevket Keser wrote:

    > Windows 2000 Active Directory uzerinde kosan networkumuz var. Ayni=20
    > networke ayr=FDca Redhat 9 makina kurdum, ekranda surekli asagidaki=20
    > hatayi aliyorum,
    > =20
    > "Failed to bind to LDAP server.Can't contact LDAP server."
    > =20
    > Bu konuda Redhat uzerinde hicbir ayar yapmad=FDm.

    Kurulum sirasinda, paket seciminden hemen once, yetkilendirme
    secenekleri=20
    icinden LDAP'i secmis olabilir misiniz?

    Konsoldan root ile girip, setup yazip, "Authentication configuration"=20
    kismindan gerekirse LDAP'i kaldirin ve tekrar deneyin.

    Yukaridakileri yaptim, LDAP secili deildi... Hatayi almaya devam
    ediyorum..=20
    Tahminim su Eger win2000 makina baglanmaya calisiyorsa orda bazi
    problemler cikardidigini dusunuyorum,

    Bu konuda yanlista dusunuyo olabilirim..

    Tesekkurler,