[linux-ileri] Slack9.1 isolari

---------

From: Afsin Taskiran (taskiranafsin@hotmail.com)
Date: Mon 29 Sep 2003 - 08:00:10 EDT

    Slack9.1 i indirmeye calisiyorum.Birturlu aktif ve performansli bir adres
    bulamadim.ftp.linux.org.tr ye ne zaman iso larini yerlestirebiliriz?Eger
    indirdigim .iso lar saglamsa fty koyacagim aksama dogru...
    Turkiye den elinde olan ya da bilen var mi?Mumkunse univ...

    iyi calismalar

    Afşin Taşkıran
    Sakarya Üniv.
    Muhendislik Fak.Yazilim Grubu
    Tel: 0264 3460090 (pbx-403)

    Protect your PC - get McAfee.com VirusScan Online
    http://clinic.mcafee.com/clinic/ibuy/campaign.asp?cid=3963