[linux-ileri] bind 9 ve cok fazla domain

---------

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Sat 27 Sep 2003 - 03:28:41 EDT

    Belki buraya uymayacak ama baslangic listesine de uymaz diye bunu sectim.

    P4 2.4
    1GB RAM
    80mb/s SCSI 15K RPM bir sistemim var.
    Kernel 2.4.22
    slackware 9 temelli
    1gbit cikisli

    Uzerinde bind calisiyor. (bind 9.2.1)

    Bind icinde binden fazla domain var.
    named'in baslamasi cok uzun suruyor.
    son denememde tum servisleri kapatmama ragmen
    named daemon yaklasik 5 dakikada basladi.

    Bu normal mi? Bana pek normal gelmedi.
    Eger problem varsa nasil daha efektif hale getirebilirim?

    Saygilar.
    Umut