[linux-ileri] Re: Ecartis ile ilgili...

---------

From: Cihan KILIÇ (cihan.kilic@ume.tubitak.gov.tr)
Date: Fri 26 Sep 2003 - 05:14:57 EDT

    bana bu pek de hoş bir durum gibi gelmiyor.
    nerde kaldı liste güvenliği, elini kolunu sallayan herkes istediği listeye
    mail gönderir o zaman :))

    aslında bu durum ecartis ile ilgili değil. Çünkü bu sorun daha genel bir
    sorun.

    Çünkü bugün mail alıp-gönderirken kullanılan programların çoğu outlook
    express vb. programlar, Halbuki bu programlar, kullanıcılar e-mail alırken
    hangi mail adresini kullanıyorsa gönderirken de bu mail adresini
    kullanmalarını sağlaması gerekir. Ya da mail server'da aliase dosyasında o
    kullanıcı için varsa tanımlanmış olan aliase'lardan birini kullanmasını
    sağlaması gerekir.

    Bilmiyorum bu tür bir yöntemin ya da böyle bir olayın sizce sakıncalı
    durumları varmı

    Bu arada mail adresini değiştirmeyi unutma :)))