[linux-ileri] Re: Ecartis ile ilgili...

---------

From: Cihan KILIÇ (cihan.kilic@ume.tubitak.gov.tr)
Date: Fri 26 Sep 2003 - 04:27:04 EDT

    peki mail adresini devrim@gunduz.org olarak ayarlamışsa, ecartisten [NOPOST]
    olarak ayarladığımız için yine gönderemicek.
    Bir de şöyle bir sorun olacak. Sen bu listenin üyesi değilsin, fakat liste
    üyelerinden birinin mail adresini, kendi outlook express vb. programda
    karşıya görünür e-mail adresi kısmına yazdın. O zaman sen bu listenin üyesi
    olmadığın halde listeye mail gönderme hakkına sahip olacaksın.

    Kullanıcı mail adresini ne şekilde yazarsa yazsın mail properties'inden
    kullanıcının gerçek mail adresini görebiliyoruz. Ben ecartise bu tür bir
    şeyi kontrol ettirebilirmiyiz diye sordum?