[linux-ileri] Php+Safe Mode Dizinler Arasında Gezinme

---------

From: Mr. Ar?iv (arsiv@superposta.com)
Date: Thu 25 Sep 2003 - 08:11:23 EDT

    Merhabalar,
    Php yi safe moda almazsanız sistemde phpnin komutları yardımıyla dizinler
    arasında gezinebiliyor ve dosyaları ( normal kullanıcıların okuyabileceği )
    okuyabiliyor üzerinde işlemyapabiliyorsunuz. Eğer serverınızı sadece siz
    kullanıyosanız sorun yok ama serverı başkalarıyla beraber kullanıyosanız
    sorun burda başlıyor isteyen biri sizin dosyalarınızı okuyabviliyor tıpkı
    sizin yaptığınız gibi..
    Eğer sistemi safe mod'a alırsanız bazı scriptler (örn. text tabanlı
    counterlar ) çalışmıyor. Tripod dan bir yer almıştım eskiden orada kendi
    klasörüm içindeki doslayarı okuyabiliyodum ve yazabiliyodum ama diğer
    kullanıcıların dizin listesini bile alamıyordum.

    Bunu nasıl yapabiliriz ? Yani tripodunki gibi bir sistemi ? Sisteme bir
    patchyüklememi gerek yoksa php.ini yimi düzenlemem gerekli eğer öle ise
    nereleri ? Konuyu araştırdım ama birşey bulamadım.

    İyi Çalışmalar.

    [IMG][1]

    --- Links ---
       1 http://ads.superonline.com/click.ng/c1=35&c2=3502&c4=003&c5=001