[linux-ileri] Re: virus yakalama

---------

From: Afsin Taskiran (taskiranafsin@hotmail.com)
Date: Wed 24 Sep 2003 - 07:48:40 EDT

    Bu dediginizin kontrolu zor.Her makineye ayri islem yaptirmak
    gerekir.istedigim bir gateaway gibi araya girecek ve paketleri tarayacak bir
    sistem.Fakat pakat kontrolu zor gibi gorunuyor.Linux uzerine bir virus
    yazilimikurdugumuzu dusunelim.Bunu bir gateaway gibi kullanirsak bu sefer de
    paket yonetimi gozumde buyuyor...

    Afşin Taşkıran
    Sakarya Üniv.
    Muhendislik Fak.Yazilim Grubu
    Tel: 0264 3460090 (pbx-403)

    >From: "Orhan Berent" <berent@deu.net.tr>
    >To: <linux-ileri@liste.linux.org.tr>
    >Subject: [linux-ileri] Re: virus yakalama
    >Date: Wed, 24 Sep 2003 14:30:32 +0300
    >
    >Catalyst serisinden 3350'lerde bile yaparsiniz :) da neden o seviyede is
    >gormek istiyorsunuz onu anlayamadim.Hani konu ille win viruslerini
    >engellemek ise en uygun cozum yine win cozumu olacaktir.Win makinelari =
    >yine
    >bir win domainden actirirsiniz,administrator sifrelerini kimse
    >kullanmaz,domain olan makinada ise anti-virus yazilimlari falan olur.=20
    >
    >Orhan Berent

    Add photos to your e-mail with MSN 8. Get 2 months FREE*.
    http://join.msn.com/?page=features/featuredemail