[linux-ileri] Samba ve 'net send user'

---------

From: ALPARSLAN OZTURK (aozturk@inteltek.com.tr)
Date: Mon 22 Sep 2003 - 16:00:26 EDT

    RH9 kullaniyorum, samba 2.7, 2.8 ve 3.0 rc4 kullandim. Hepsinde basari
    ile sambayi yapilandirdim.
    Bir makinaya mesaj yollamak icin asagidaki komudu kullaniyorum:

    Echo " mesajim.. " | smbclient -M windows_veya_linux_makina=20

    Ancak benim sorunum windows bir sunucudan gelen "net send linuxmakinam"
    seklindeki mesajlari alabilmek.

    Ilgili bir makinaya=20

    Smbclient -L makina_adi=20

    Komudunu verdigimde tum paylasimlari basarili bir sekilde dokuyor.. Ek
    olarak Ag komsularindaki tum domainlere ve icinlerindeki makinalara ve
    paylasimlara ulasabiliyorum..=20

    Ancak makinalar ile mesajlasamiyorum. Bu mesajlasma konusunda bir cozum
    onerisi olan vami?

    Tesekkur ederim.

    ALPARSLAN OZTURK