[linux-ileri] Re: Grafik - Vektor Programlari

---------

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Mon 22 Sep 2003 - 06:43:41 EDT

    Mon, 22 Sep 2003 10:36:51 +0000 tarihinde "Ahmet Erdogan"
    <corsairsoft@hotmail.com> soyle yazdi:

    AE> Photoshop ve/veya Corel DRAW Benzeri bir program varmı ?
    AE> (!!GİMP Dışında!!) Onu zaten kullanıyorum.......
    Illa ayni yazilimlari istiyorsaniz, Corel Draw'un Linux surumu var, gene
    Corel firmasindan temin edebilirsiniz. Photoshop'u da Wine'in bir turevi
    olan Crossover Office (www.codeweavers.com) ile kolaylikla
    calistirabilirsiniz.

    Vektorel cizim icin Sodipodi deneyebilirsiniz.
    http://sodipodi.sourceforge.net/

    Bir de GIMP'i tam anlamiyla kullanabildiginize emin misiniz? Photoshop
    kullanicilari genelde baska bir programa (hele tek bir butun pencerede
    degil de, parcali pencerelerde calisan) alismakta ve aradiklarini bulmakta
    genel olarak zorlanirlar. linux-masaustu listesinde daha iyi yardimci
    olabilirler sanirim.

                                   Doruk

    Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
    Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694