[linux-ileri] global high availability

---------

From: Omer Faruk Sen (ofsenlinux@yahoo.com)
Date: Sun 21 Sep 2003 - 07:05:04 EDT

    Selamlar.

    Bir tavsiye rica edecegim.

    Fiziksel olarak iki ayri noktada bulunan sunucularimin
    yedegini alip ana binadaki sunuculardan bazilari
    gocunce (ya da ana hattin internet baglantisi tamamen
    gocunce) baska bir binadaki sunucularin gocen hatti
    devralmasini istiyorum. Bunu bgp benzeri cozumler ile
    degilde yazilimsal olarak (linux-ha vb. ) ile yapmak
    istiyorum.

    Kisacasi ayni network'te bulunmayan sunucular arasinda
    HA kurmak istiyorum. Bu hususta kullandiginiz/tavsiye
    edebileceginiz yazilim/URL varmi? Ya da neler tavsiye
    edersiniz.

    =====
    YILDIZ UNIVERSITESI
    ELEKTRONIK ve HABERLESME