[linux-ileri] Re: wine'nin tersi

---------

From: Keltos Kirpi (keltoskirpi@yahoo.com)
Date: Fri 19 Sep 2003 - 14:36:54 EDT

    1- Wine windows emulatorudur. Istediginiz
    seyin wine in ne tersi ne duzu ile alakasi yoktur.

    2- Asagidaki yazilimi kullanmistim 1-2 sene once.
    Okumada yazmada yapiyordu. Ama yazma o zaman
    deneyseldi. Hicbir garanti vermeyiz diyorlardi.
    Simdi durum ne bilmiyorum. Muhtemelen yine garanti
    vermiyorlardir ama explore2fs kullanip diskim uctu
    diyen kimse gormedim. Tabi bu sizin de gormeyeceginiz
    manasina gelmez. :)

    3- Bir oneri: linuxu sanal makinaya yada tersi
    windowsu sanal makinaya kurarsaniz hem dual
    boot a gerek kalmaz hemde samba ile dosya alisverisi
    yapabilirsiniz. Hatta samba da kullanamayin.
    FTP de olur.

    Ftp sunucular:
    Win icin http://filezilla.sourceforge.net
    linux icin http://proftpd.linux.co.uk/
    http://www.pureftpd.org/
    http://www.wuftpd.org/

    şöyle bişi var...
    http://uranus.it.swin.edu.au/~jn/linux/explore2fs.htm
    ama bu sanırım sadece explore ediyo... wrtie işlemi yapıyo mu bilmiyorum...