[linux-ileri] Re: wine'nin tersi

---------

From: Volkan Tenik (volkan@hipotez.com)
Date: Fri 19 Sep 2003 - 10:54:08 EDT

    Murat Koc yazmış:

    >Selam,

    >kullandınızmı hiç

    orada browse partition diye bir kısım var hdd içindeki bütün
    partitionları görüp değişiklik yapılabiliyor
    benimde windowstan linux kısmına erişmem gereken bir durum gelmişti
    başıma ve bu şekilde olayı çözmiştüm
    passwd dosyası bi şekilde bozulmuştu ve sisteme hibir şekilde giriş
    yapılamıyordu
    sağlam bir passwd dosyası ile eskisini değştirdiğimde sorun çözülmüştü
    iyi çalışmalar..