[linux-ileri] Sorun - Acil Yardim!

---------

From: Kenan Öztürk (kozturk@sirius-group.com)
Date: Thu 18 Sep 2003 - 02:53:19 EDT

    Merhabalar,

    Benim bir konuda acil yardima ihtiyacim var.

    Bir Sun Solaris server uzerinde Solaris 8 isletim kurulu. Gecen gun
    monitorunu acip log in olmak istedigimde log in ekrani yerine farkli bir
    ekranla karsilastim. Soyle ki: Mouse X (carpi) seklinde. Ekranin alt
    tarafinda beyaz bir dikdortgen alan icerisinde server a loginleri gosteren
    bir pano gibi bisiy var. Ekranin geri kalan kismi siyah gri nokta desenli ve
    mouse u hareket ettirince log in ekrani gelmiyor.

    Telnet ile sisteme baglanabiliyorum fakat benim direkt server in basinda
    sisteme girip bir kontrol yapmam gerekli. Log in ekrarinin tekrar gelmesi
    icin ne yapabilirim?

    Bana yardimci olursaniz gercekten cok minnettar kalirim.

    Sİmdiden tesekkurler...

    ---