[linux-ileri] Re: ACİL Lindows 4,0 boot option unu nasıl partionunun ilk sectorüne yazdırabilirim

---------

From: Yusuf ÖNER (yoner@guvener.com)
Date: Mon 17 Mar 2003 - 10:16:34 EST

    Arkadaslar yeterince sizi siktim ama
    mandrake üzerinden liloyu konfigüre etmek istedigimde
    hda'da liloyu bir türlü düzenlemiyor yaptigim degisiklikeri almiyor lilo ile
    ilgili neyi atliyor olabilirim

    degisiklik yaptigimda bi degisiklikleri liloya uygulamiyor

    hem mandrake control center üzerinden
    hemde denetim masasi üzerinden lilo üzerindeki degisikleri uygulatamadim.

    ne yapmam lazim

    açiklarmisiniz

    Tesekkürler