[linux-ileri] Re: Disk Hatasi Mi?

---------

From: Recai Oktas (roktas@omu.edu.tr)
Date: Tue 16 Sep 2003 - 12:54:11 EDT

    * S.Caglar Onur <caglar.onur@tubitak.gov.tr> [2003-09-16 19:21:33+0300]
    > Sep 16 18:07:25 gentoo kernel: hda: dma_intr: status=3D0x51 { DriveReady
    > SeekComplete Error }
    > [...]
    > Bunun uzerine bad sectorler icin sunu uyguladim fakat gorunurde
    > birsey yok;

    Bu "DriveReady SeekComplete Error" problemiyle (boyle bir isim uygun
    duser sanirim) 2.4.18 kernel yuklu yeni sayilabilecek bir diskte
    karsilasmistim. Kernel yukselttikten sonra bir daha olusmadigini
    hatirliyorum. =20

    > Sistem calisiyor gorunurde hicbir problem yok problemin 2.4.21 de
    > olmadigindan eminim hdparm'i upgrade edip etmedigimi hatirlamiyorum
    > b=F6yle bir hata alip normal calismasi bir bug sonucu falan mi yoksa
    > disk omrunu tamamlamis mi yada diskin garantisi bitmeden problemi tam
    > olarak anlamak i=E7in baska ne yapabilirim ?

    Ne yapacaginiz konusunda net bir fikrim yok, fakat konunun kernel ile
    ilgili bir IDE bug`i olabilecegi kuskunuza katiliyorum.

    --=20
    roktas