[linux-ileri] Re: active directory -> linux

---------

From: S.Çağlar Onur (caglar.onur@tubitak.gov.tr)
Date: Mon 15 Sep 2003 - 11:19:48 EDT

    Selamlar;
    SCO Authenticatin isimli bir ürün var.Kendileri Active Directory'ye plugin olarak kuruluyor.Dağıtık networklerde Linux/UNIX/Solaris/Win$ ile oturum açma vs. işlerine bakıyor.Ücretli

    ad4UNIX diye bir ürün var.Active Directory'ye plugin olarak kuruluyor.Dağıtık networklerde Linux/UNIX/Solaris/Win$ ile oturum açma vs. işlerine bakıyor.Ücretsiz ( fakat google'dan arayınca göreceksinizki sayfa mevcut değil yani döküman yok ortada ama mirrolardan yazılım indirilebiliyor. ) Tek sahip olduğum döküman http://www.securityfocus.com/infocus/1563 adresinde mevcut.

    Yok eğer kastınız AD->OpenLDAP geçisi ise ldif olarak export eden yazılımlar ( isimlerini şu an hatırlamıyorum ) mevcut google da ufak bir arama ile bulabileceğinizi düşünüyorum

    Saygılar

    S.Çağlar Onur
    TÜBİTAK
    Sistem Yöneticisi