[linux-ileri] Hostraid sorunu.

---------

From: Emre Pars (emre@parstr.net)
Date: Sat 13 Sep 2003 - 17:36:59 EDT

    Intel SE7501WV2 Model anakartli bir rack server'a Redhat Kurmak
    istiyorum.fakat redhat normal boot edildiginde adaptec hostraid
    controlleri tanimadi.bende anakartin sitesinden redhat 7.3 icin driver
    disketlerini indirip cd den linux dd parametresi ile acilis
    yaptim.acilista disket istiyor ve bu disketi okutuyorum ama driver
    bulunamadi gibi bir msg veriyor ve diskleri gormuyor.Bu anakarta daha
    once kurulum yapan var mi?
    Varsa boyle bir sorunla karsilasip cozdu mu?

    Tesekkurler.
    Emre